Dorești să te autentifici cu cod?

Pentru a te conecta la Smart TV cu contul tău VOYO, trebuie mai întai să te autentifici.

Nu ai cont VOYO? Înregistrarea durează doar câteva minute.

#

Suspansul și amuzamentul sunt mână în mână!

Îți place să râzi, să te distrezi și să rămâi cu sufletul la gură? Venim la tine acasă cu cele mai populare emisiuni de divertisment.

#

Cele mai vizionate emisiuni și seriale cu până la 7 zile înainte de TV

Ai seriale sau emisiuni preferate și nu vrei să aștepti până apar la TV? Acum te poți bucura de ele înaintea prietenilor cu până la 7 zile înainte de difuzarea lor la TV.

-->
#

Trăiește pasiunea la cote maxime

Urmărește cele mai îndrăgite telenovele românești și internaționale.

#

Cele mai tari evenimente sportive LIVE

De la fotbal până la campionate de MMA, VOYO transmite competiții și evenimente sportive în exclusivitate!

#

VOYO pe orice dispozitiv

Acasă sau în deplasare, VOYO este mereu cu tine! Poți gasi VOYO pe smart TV, computer, telefon și tabletă. Poți vizualiza pe două dispozitive simultan.

Vezi VOYO oriunde!

Întrebări frecvente

Pentru reînnoirea automată este necesara verificarea datelor cardului prin retragerea sumei de 0,05EUR, urmând ca suma să fie înapoiată imediat după verificare.

Pasul 1: Deschide aplicația VOYO pe smart TV-ul tău;
Pasul 2: Selectează opțiunea de autentificare;
Pasul 3: Selectează opțiunea Autentificare cu cod;
Pasul 4: Accesează pagina voyo.ro/activate (Opțiunea Activează TV) sau secțiunea Profil și adaugă un dispozitiv din aplicația mobilă VOYO;
Pasul 5: Introdu codul afișat pe smart TV-ul tău în aplicația mobila VOYO, sau în pagina web (în funcție de opțiunea aleasa);

VOYO permite autentificarea unui cont pe cinci dispozitive si vizionarea de pe două dintre ele simultan.

În cazul în care primiți următorul mesaj: "Limita de dispozitive a fost depășită", înseamnă că limita autentificării a fost depășită.

Ca să puteți viziona de pe dispozitivele noi trebuie sa le stergeți din memoria contului pe cele vechi.

Web Desktop:

-După ce vă autentificați in VOYO cu dispozitivul nou, găsiți în dreapta sus iconița profilului

-Apăsați iconița și selectați "Management Dispozitive"

-Din zona "Dispozitive active" ștergeți orice dispozitiv de pe care nu mai vizionați VOYO. Pentru a șterge apăsați pe butonul din dreapta care arată ca un coș de gunoi cu "x" în centru

Aplicația Mobilă:

-După ce vă autentificați în aplicația VOYO cu dispozitivul nou, găsiți în dreapta jos butonul de "Profil".

-In meniul de "Profil" selectați "Administrare dispozitive"

-Ștergeți orice dispozitiv de pe care nu mai vizionați VOYO. Pentru a șterge apăsați pe butonul din dreapta care arată ca un "x" roșu

MENȚIUNE - Dacă ați șters din listă un dispozitiv asta nu înseamna ca nu mai puteți viziona VOYO de pe el vreodată. Trebuie doar readăugat în listă prin reautentificare.

Abonare:

1)Pe platforma desktop web autentificați-vă în contul dumneavoastră

2)În dreapta sus accesati opțiunile de profil si selectați „Abonamentele mele”

3)Folosiți opțiunea de "Activează" sau „Reînnoiește” în cazul în care ați mai avut un abonament activ

4)La capătul paginii va trebui să selectați tipul de abonament, iar metoda de plată va trebui sa fie „SMS / Reînnoire automată”

5)Veți fi redirecționați către pagina de plată Netopia unde va trebui să introduceți numărul de telefon de pe care doriți să faceți plata si să apăsați „Platesc in siguranta”

6)Puțin mai jos după textul roșu cu informații despre taxare o să apară un cod pe care trebuie sa îl trimiteți prin SMS la 7530 de pe telefonul din care ați inițiat procesul si de pe care doriți să se facă plata

7)După ce ați trimis codul acela prin SMS la 7530 o să primiți un raspuns imediat care vă cere un alt SMS de confirmare. Urmați instrucțiunile din SMS trimițând codul primit insoțit de „DA” tot la numărul 7530.

8)În urma acestei confirmări o sa primiți codul de validare care trebuie introdus in fereastra web. Introduceți codul si apăsați „Validez”.

9)Acum abonamentul dumneavoastră VOYO ar trebui să fie activ.

În cazul în care nu reușiți să îndepliniți procesul urmând pașii de mai sus, va rugam sa ne contactați la următoarea adresă de e-mail -> [email protected]

  1. Accesează pagina https://voyo.protv.ro/cupoane-cadou;
  2. Selectează abonamentul pe care dorești să-l oferi cadou;
  3. Personalizează voucherul cu textul dorit;
  4. Finalizează plata abonamentului făcând click pe butonul „Plateste”;

Vizionare plăcută!

Puteți descărca aplicația VOYO de pe:

Descarca din Google Play

Descarca din App Store

Descarca din Huaweii AppGallery

Lucrăm din greu să rezolvăm orice problemă apare. Dacă aveți sesizări sau întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Contact și Call Center: [email protected] | 031 822 28 41.

Te interesează VOYO?

Pe VOYO ai sute de filme, seriale și emisiuni de care te poți bucura oriunde, oricând.