Mâncare pe care

Mâncare pe care

Urmărește aici, online, Mâncare pe care, versiunea în limba română a emsiunii Come Dine With Me. Un reality show captivant pentru pasionații artei culinare. Show-ul, care a avut succes la nivel internațional, fiind distribuit în 46 de teritorii, cu 17.000
#

Suspansul și amuzamentul sunt mână în mână!

Îți place să râzi, să te distrezi și să rămâi cu sufletul la gură? Venim la tine acasă cu cele mai populare emisiuni de divertisment.

#

Cele mai vizionate emisiuni și seriale cu 24 de ore în avans

Ai seriale sau emisiuni preferate și nu vrei să aștepti până apar la TV? Acum te poți bucura de ele înaintea prietenilor cu 24 de ore înainte de difuzarea lor la TV.

#

Trăiește pasiunea la cote maxime

Urmărește cele mai îndrăgite telenovele naționale și internaționale.

#

Cele mai tari evenimente sportive LIVE

De la fotbal până la campionate de MMA, VOYO transmite competiții și evenimente sportive în exclusivitate!

Intrebari frecvente

Ne bucurăm să te anunțăm că VOYO poate fi utilizat în întreg spațiul Uniunii Europene prin activarea portabilității transfrontaliere.

Pentru a activa portabilitatea VOYO în Uniunea Europeană, urmărește acești pași:

  1. Scanează sau fotografiază buletinul tău valid astfel încât toate informațiile să fie vizibile și clare.
  2. Trimite un e-mail la [email protected] cu copia buletinului atașată
  3. În e-mail, nu uita să specifici care este adresa de e-mail asociată contului VOYO pentru care dorești să activezi portabilitatea.

Echipa de suport VOYO va verifica rezidența în România. După confirmare, în maxim 72 de ore, vei putea accesa tot conținutul VOYO, în întreaga Uniune Europeană.

 

Important:

Portabilitatea în UE este oferită temporar. Dacă nu mai poți accesa VOYO din afara României, este posibil ca perioada de portabilitate să fi expirat. În acastă situație va fi nevoie să verifici din nou portabilitatea, urmărind pașii de mai sus.

În afara spațiului Uniunii Europene sau fără activarea portabilitații accesul la VOYO va fi limitat numai la anumit conținut produs și licențiat de PRO TV.

Pe VOYO veţi găsi sute de filme şi seriale, inclusiv episoade şi ediţii ale producţiilor tale PRO TV favorite, care nu au fost încă difuzate la TV.

VOYO este disponibil pe PC-uri, telefoane/tablete iOS și Android și Smart TVs. Mai multe informații găsiți AICI.

Utilizatorul poate anula abonamentul după ce se va loga în profilul de utilizator de pe website-ul voyo.ro De pe pagina principală, click pe icon-ul de utilizator şi selectează Abonamentele mele.

Astfel vei vedea datele tipului de abonament activ în acest moment.

Fie că ai un abonament cu plată recurentă lunară sau eşti în perioada de trial, trebuie să dai doar click pe ""Anulează recurenţa"" pentru a întrerupe plata abonamentului.
După anularea abonamentului poţi în continuare să vizionezi conţinutul VOYO până la expirarea intervalului de timp pentru care abonamentul a fost plătit, sau până la încheierea perioadei de trial.

După aceea contul va deveni inactiv, dar datele de inregistrare rămân valabile - astfel oricând se poate reactiva abonamentul.

Abonare:

1)Pe platforma desktop web autentificați-vă în contul dumneavoastră

2)În dreapta sus accesati opțiunile de profil si selectați „Abonamentele mele”

3)Folosiți opțiunea de "Activează" sau „Reînnoiește” în cazul în care ați mai avut un abonament activ

4)La capătul paginii va trebui să selectați tipul de abonament, iar metoda de plată va trebui sa fie „SMS / Reînnoire automată”

5)Veți fi redirecționați către pagina de plată Netopia unde va trebui să introduceți numărul de telefon de pe care doriți să faceți plata si să apăsați „Platesc in siguranta”

6)Puțin mai jos după textul roșu cu informații despre taxare o să apară un cod pe care trebuie sa îl trimiteți prin SMS la 7530 de pe telefonul din care ați inițiat procesul si de pe care doriți să se facă plata

7)După ce ați trimis codul acela prin SMS la 7530 o să primiți un raspuns imediat care vă cere un alt SMS de confirmare. Urmați instrucțiunile din SMS trimițând codul primit insoțit de „DA” tot la numărul 7530.

8)În urma acestei confirmări o sa primiți codul de validare care trebuie introdus in fereastra web. Introduceți codul si apăsați „Validez”.

9)Acum abonamentul dumneavoastră VOYO ar trebui să fie activ.

În cazul în care nu reușiți să îndepliniți procesul urmând pașii de mai sus, va rugam sa ne contactați la următoarea adresă de e-mail -> [email protected]