background left background right

Management Dispozitive - "Limita de dispozitive a fost depășită"

VOYO permite autentificarea unui cont pe cinci dispozitive si vizionarea de pe două dintre ele simultan.

În cazul în care primiți următorul mesaj: "Limita de dispozitive a fost depășită", înseamnă că limita autentificării a fost depășită.

Ca să puteți viziona de pe dispozitivele noi trebuie sa le stergeți din memoria contului pe cele vechi.

Web Desktop:

-După ce vă autentificați in VOYO cu dispozitivul nou, găsiți în dreapta sus iconița profilului

-Apăsați iconița și selectați "Management Dispozitive"

-Din zona "Dispozitive active" ștergeți orice dispozitiv de pe care nu mai vizionați VOYO. Pentru a șterge apăsați pe butonul din dreapta care arată ca un coș de gunoi cu "x" în centru

Aplicația Mobilă:

-După ce vă autentificați în aplicația VOYO cu dispozitivul nou, găsiți în dreapta jos butonul de "Profil".

-In meniul de "Profil" selectați "Administrare dispozitive"

-Ștergeți orice dispozitiv de pe care nu mai vizionați VOYO. Pentru a șterge apăsați pe butonul din dreapta care arată ca un "x" roșu

MENȚIUNE - Dacă ați șters din listă un dispozitiv asta nu înseamna ca nu mai puteți viziona VOYO de pe el vreodată. Trebuie doar readăugat în listă prin reautentificare.